Pınar Karşıyaka, geçen sezon erkekler basketbolda kazandığı Türkiye Kupası'nın ardından bu sezon Fenerbahçe Ülker'i yenerek Cumhurbaşkanlığı Kupası'nı da müzesine götürdü. İzmir Büyükşehir Belediye Başkanı Aziz Kocaoğlu, takımın başarısını kutlamak için moral yemeği verdi. Karşıyaka Belediye Başkanı Hüseyin Mutlu Akpınar'ın da yer aldığı yemeğe Kulüp Başkanı Fatih Diniz, Basketbol Şube Başkanı Turgay Büyükkarcı, Antrenör Ufuk Sarıca, oyuncular ve teknik ekip katıldı. Başkan Kocaoğlu, takımın ve kendi programının uyuşmaması nedeniyle yemeği gecikmeli verdiklerini ifade etti. Pınar Karşıyaka Basketbol Şube Başkanı Turgay Büyükkarcı, potada sadece Karşıyaka'yı değil tüm İzmir'i temsil ettiklerini belirterek, destek beklediklerini söyledi. Karşıyaka Başkanı Fatih Diniz ise stat sıkıntısıyla ilgili taraftarların düzenlediği tepki mitingine katılan olarak konuştu.